doei nederland - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Linda Prins - WaarBenJij.nu doei nederland - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Linda Prins - WaarBenJij.nu

doei nederland

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Mei 2014 | Nederland, ettenleur

vandaag is het dan zover. tas is ingepakt, ik ben zenuwachtig en we rijden zo naar schiphol.
ik heb bij de buren nog even me tas gewogen voor alle zekerheid. nog snel naar het station geraced om me ov stop te zetten, laatste spulletjes in me tas gedaan en ik ben er klaar voor!
Saskia heeft me helpen inpakken en heeft mij online ingecheckt.
Ik ga in me eentje vliegen en later vandaag weten we of ik veilig en wel geland ben, dat komt zeker goed!

  • 06 Juni 2014 - 10:01

    Valeska:

    hoi

    ik lees het nu pas, maar aan de fotos te zien ben je veilig aangekomen, goed zo.

    groeten Valeska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

Mijn eerste reis

6 weken stage op melkvee bedrijf

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

04-06

01 Juni 2014

01-06

31 Mei 2014

hallo billum

31 Mei 2014

doei nederland
Linda

Actief sinds 31 Mei 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 2077

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 14 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: